Ella 16år.


Vicceboy Jag och Elsa :P HAHAH

Hej!
Hela helgen har jag tillbringat med min underbara Elsa, hon är det bästa jävla kompisen man kan ha.
Vi var dock hemma hos VICCEBOY både fredag och lördag, mkt trevlig. Träffade lite olika trevliga och helt störda människor. Ibland förstår jag liksom inte riktigt vad alla tänker med, jävla idioter. JAJA.
Har klippt gräset i dag. Kom hem från Elsa 11 i morse, super trött. Ska träffa älskling i kväll var faaktiskt sjukt längesen nu, saknar honom.

Dessutom så fyller världens bästa Ella 16år idag, SUPER DUPER mycket grattis till dig.

LOVES <3

Kommentarer
Postat av: ellen

faaan va hemskt! ser ju dock inte ut som jag,

2008-09-23 @ 19:09:17
URL: http://ellensofiah.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin du är (om det är du i mitten);)

2008-09-25 @ 19:27:19
Postat av: Ella

Taaaack så mycket hjärtat ! Lite sent kaske men inte hunnit läsa din blogg :/ :D <3<3<3<3

2008-12-01 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0