Bråk

Hej!
Har super duper bråkat med mamma. Från att vara en liten sak, till att bli en sjukt stor. Nej usch nog om det!
Till min helg. Ja igentligen skulle jag ju ha varit med mina kompisar just nu om jag inte hade haft det fete grälet med mamma, (snacka om att vara hes). Så min kväll kommer att se allmänt illa ut och jag kommer att ha skiit tråkigt!!
I morgon alltså lördag ska vi ha kräftkalas JIPPI... nej. Eller ja det kommer nog dock va det roligaste som kommer att hända denna helgen.  
Fan det går bara inte att vara positiv idag, DENNA DAG SUGER!
Nej nu klarar jag inte mer...

LOVES <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jobbigt att bråka med sin mamma, vilket jag gör typ hela tiden. Jadu, mammor, dom förstår inte riktigt ;P inte min iaf

2008-09-12 @ 20:05:32
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0