Plugga.


Jag och Elsa <3<3<3<3

Hej!
Har inte skrivit på länge, har faktiskt inte haft ork eller tid.
Sitter hemma ska plugga (som jag har skullat gjort hela veckan, men inte lyckats) har jätte mkt läxa. Måste verkligen anstränga mig idag, ingen bra början faktiskt. Historia-Rysslan blir sovjetunionen. Engelska prov. Lämna in no uppgifter. Som sagt jag ligger lite efter i min tids planering, sen i och med att jag är så dålig på att plugga så kommer detta att ta väääääldigt lååång tid... Ska bli skönt med en extra lång helg. Får se lite vad som händer :)
NEEEJ fan nu MÅSTE jag plugga

LOVES <3


Kommentarer
Postat av: Micke

Vad söta ni är :)

2008-09-25 @ 17:43:41
Postat av: Anonym

härlig bild ;)

2008-09-25 @ 19:20:11
Postat av: bitte

Skänk en slant till min ROSABANDET INSAMMLING

2008-10-03 @ 13:29:07
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0