Torsdag.




Hej!
Har vatt en jobbig dag i skolan, klarade nästan inte av att gå upp i morse. Hade vinter jackan på mig i dag, riktigt skönt. Slapp stå och frysa i väntan på bussen i morse, det gillar vi.
Sitter här och kollar på min språkresor katalog och längtar mig bort. Förhoppnings vis blir det Malta nästa sommar, det hade vatt så  jävla skönt. 3 veckor utan sina föräldrar FANTASTISKT, jag säger inte att jag inte kommer att storböla när jag lämnar dom på flygplatsen men det kommer va skönt att känna sig lite FRI.
Okej nu får jag ge mig ska plugga satan hela kvällen nu, riktigt jobbig. Har skit mycket läxa i skolan, jobbigt.
Men nu ska jag plugga.

LOVES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0