Föräldramöte.



Hej!
Har just kommit hem från en trevlig kväll, Ellen och Caplander är allt små änglar. Föräldra mötet bliv inte så illa i alla fall, hade fatikst förväntat mig en vild diskussion när mor min kom hem. Skönt att slippa allt tjat om hur illa man har skött sig nu på kvällen, blir bara så trött på sånt. Tänk vad roligt jag har i skolan, tänk vad mycket saker jag har att berätta om för mina barnbarn när jag blir gammal. Tänk sedan dom som bara sitter och stirrar på lektionerna, som aldrig gör något roligt. Hur kul blir det för dom sen? Vad ska dom berätta om för sina barnbarn? Nej! Nog om dom.

Tittade på lilla sportspeglen hemma hos Ellen, faktiskt ett väldigt intressant pogram. Jag har nog inte kollat på det sen jag var liten. Eller ja liten och liten det är jag ju fortfarande men yngre. Såg en kille där som bara var gudomlig på att skejta, tänk om man hade varit så bra. Det hade jag inte tackat nej till, kan ju förfan knappt stå på en skejtbord utan att ramla. Jag SUGER helt enkelt. Ramlade sist jag stod på en men turen va på min sida den gick inte i sönder och jag slog inte mig.
På tal om sönder så slog Ellen mig så hort med min hemkunskaps bok i dag att den gick i sönder. HAHA. Men sån fixare som jag är har jag precis "limmat" ihop den (stolt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0