Svimmade


Sommaren 2007 fan vad den va underbar

Hej har vatt hemma från skolan idag..
Ska inte till skolan i morgon heller för att jag svimmade i dag :S Sjukt läskigt, stod där i köket så helt plötsligt bara ramlade jag. Gjorde pankakor sen som fick trösta mig.
Saknar mina brudar i skolan, en extra puss på er <3
Har sjukt tråkigt har haft det hela dagen. Det ända som är gött med att vara hemma är att man slipper gå upp, Annars i allmänhet har man faktiska sjukt tråkigt. Har bara kollat på tv idag och hoppats på att jag inte ska svimma igen. konstig kännsla. Jag vill oxå påpeka till alla som inte vet att det faktisk inte är några bra program på tv om dagarna, programen suger stort! Men vad gör man inte?
Skulle igentligen ha träffat min sötnos Johanna i dag, men det blev inte så. Vem vet jag hade kanske svimmat i en buske hemma hos henne eller nått. nej nu får jag fan ta tag i mitt liv ska rensa min säng från kläder kolla lite till på tv sen får jag otroligt nog gå och lägga mig.
 
Sov sött LOVES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0