Språkresa

Hej hej :) Torsdag en helt vanlig dag lika tråkig som dom andra men i morn är det fredag ska bli så jävla gött :P
Skolan i dag.. ingen hitt kan jag ju inte påstå. Samma gamla vanliga grejor sjuuukt trist.
Va hemma hos ellen efter skolan :P vi ska nog åka på språkresa nästa sommar :P HAHAHA det skulle vatt sjukt kul :D

Saknar min älskling :(   ÄLSKAR DIG CALLE <3<3<3

Skin skin som den sol du e
Låt hela världen se ditt vackra leende
Lys lys som den skärna du är
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är min
Hur du rör mig talar
Det sättet du ser mig
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig <3



Vill ha sommarlov igen...  Saknar


LOVES <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0