Måndag.

Hej igen. Sitter här SJÄLV har precis kollat på film SJÄLV, satt och garvade helt SJÄLV, och krängde chips helt SJÄLV.
Fan vad synd om mig, tragisk jävel. Det är kalt på mitt rum mamma har öppnat mitt fönster, så alltså har hon släppt in en mygga som sitter i mitt tak! Borde inte mygger redan vara döda vid denhära tiden? det är ju förfan vinter kallt ute på mornarna och på kvällarna. Längtar tills jag får krypa ner i min varma säng. Det brukar vara höjdpunkten av dagen! Varje morgon när jag går upp tänker jag... "när jag kommer hem ska jag gå och lägga mig" Men ICKE den tanken hinner man inte ens tänka när man kommer hem för då är det så mkt man ska stå i. Usch gillar inte tanken på när klockan ringer kl.6 i morgon bitti. Jag menar ni skulle bara veta hur bra ni har det ni som bor inne i stan ni går upp när min buss går! Tänk att ni kan ligga och gäsa ända tills kl.7 medans en annan går upp en hel timme före... Nej det är bara för mkt LYX. Måste rusa nu för har lite saker jag ska göra innan jag kan gå och lägga mig i min mysiga sägn.

LOVES <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0