Jobbigt.

Hej!
Är trött efter en jobbig dag, dirket när man kom till skolan så skull vi ha gympa... Station övningar, sjukt jobbit. Lika drygt som vanligt i skolan, sen träning efter det. Hade hemkunskap i dag, faktiskt roligt som vanligt. Gjorde biffar med klyft potatis, blev faktiskt väldigt bra, nöjd som tusan.
Jag tycker att världen kan vara allt bra orättvis i bland, som jag. Jag går upp en timme tidigare än dom flesta i min klass, så när jag sitter på bussen så går dom upp. Tänk vad mycket mer utvilad jag hade vatt om jag inte hade bott så långt ut på landet. Jag bor i en jävla HÅL mitt ute i ingenstans. Mitt i skogen har en granne... Rätt konstigt faktiskt vi flyttade mitt ut i skogen, min tanke va direkt "fan vad tråkit, fast rätt skönt ingen som stör mig". Men NEJ så var inte tanken, utan då får jag 8årig granne som brukar spionera på mig med sina kompisar när jag står och duschar! Kan ni tänkar er det när mamma och pappa byggde huset tänkte dom "nej vi tar avlånga fönster utan frostit glas, vi har ju ändå inte några grannar". Smart tänkt säger jag då... JO vi har en granne som spionerar på den 15åriga dottern när hon står och duschar. Kunde det inte vatt så i stället att han hade vatt 17 så jag kunde spionera på han. HAHA.
Hemsk tanke.

LOVES <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju alltid önska det. :( älskar dej <3<3<3

2008-09-16 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0