Hemma



Hej!
Är hemma idag igen, skönt att få sova ut i morse faktiskt. Jag funderade på hur det hade vatt om man hade gått i skolan på kvällarna i stället. Undra hur ens liv hade sett ut då? Om alla bra progarm hade vatt på morgonen i stället, hade du festat hade det vatt på morgonen. HA ganska fräckt ändå.
Nej nu ska jag gå ut med min hund Diezel. Ska gå en lång runda i skogen, kanske ta några bilder till mitt projekt arbete i skolan.
Solen lyser, det var längesen. Ett härligt höstväder kommer kanske till helgen, man kan ju hoppas.
Nej nu ska jag gå ut och njuta ut av de sista gröna bladen på träden... Eller ja man vet ju aldrig när det är dax för dom att ramla av.

Många kramar LOVES <3

Kommentarer
Postat av: laijna

söt hund :D

2008-09-11 @ 18:09:30
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack (A)

2008-09-11 @ 21:12:39
URL: http://jagheterfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0