För Olas skull :)


                                           


Hej :)
detta gör jag för olas skull för att han klagar hela tiden.
Skolan i dag fy fan efter helgen det va en plåga... Har ingen läxa i alla fall och det är ju skönt. Jag vill bara tala om för alla att jag HATAR spanska över allt, det är så sjukt tråkigt. Varför spansk liksom, jag har läst spanska i 3 år och jag kan fortfarande bara säga vad jag heter... Helt jävla meningslöst.
HAHA jag och ellen dampade typ på lektionen i dag pallade inte mer, RIKTIG tråkigt.
och ja nu sittar jag här väntar på att Älsklingen ska komma hem så jag kan mysa med honnom :)

LOVES <3

Kommentarer
Postat av: FCK

underbart ;P

2008-09-01 @ 17:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0