Färdig.



Hej!
Har pluggat nu, känner mig faktikst sjukt duktig. Har skrivit 3 texter och pluggat på engelska glosorna, STOLT. 
Glömde ju att berätta att jag var med Ella och Johanna i går, riktigt mysiga tjejer. Stackars Ella att hon inte fick byta skola, men jag hoppas det kommer att bli bra ändå.

I morgon är det helg, alltså mys! Ska nog sova hos Elsa i morgon, hoppas jag. Får ju se vad vi hittar på, hoppas något roligt. Men vi har alltid kul, 15års vänskap kan bara inte förstöras <3
Saknar min älskling, längesen vi träffades nu hoppas jag får en skymt av dig på den kära bussen i morgon så jag klarar min helg.

LOVES <3


Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-19 @ 16:42:36
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysigt :)

2008-09-21 @ 17:56:40
Postat av: a

Vilka fina ben!

2008-09-25 @ 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0