Var är sommaren?


Saknar sommaren. Ellen :) vi var på klackan på Ivö <3

Hej!
Har dock inte skrivit på länge, har faktiskt inte varigt inne på datorn på en vecka och lite till. Känner mig faktiskt rätt duktig, jag är inte någon sådan typ som sitter inne på datorn dygnet runt. När jag bodde inne i stan var jag en sådan typ som satt inne på datorn hela dagarna, var jag hemma så satt jag vid datorn. Jag var en riktig no lifer!
Måndag i dag. Världens tristaste dag. Ska bara plugga plugga och plugga (eller ja om jag nu kommer att göra det) riktigt jävla dunder tråkigt.
Mamma bakade kanelbullar här om dagen, riktigt gott att bara sitta och prega in (dock inte lika goda som mina)
Nej usch nu måste jag plugga.... ha det fint :)

LOVES <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Längesen du skrev sötnos ;)<3

2008-10-06 @ 19:17:28
Postat av: alva

Hejsan! ( :

Just nu fixar jag bloggdesigner för 45:- till

de 10 första som svarar på denna kommentar!

Hör av dig om du är intresserad.

Kram,

2008-10-11 @ 11:35:34
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Alva - mitt liv , foto och mode

du skrev ju att du ville ha hjälp förut.. : )

Ha det bra!

2008-10-17 @ 17:35:25
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0