Torsdag


Jag och Elsa kom fram till att vi inte har några bilder som vi är söta på tillsammans HAHA vi har bara sånna man kan garva åt

HEJ!
Längesen jag skrev nu... Över huvud taget var det längesen jag satt vid datan. I morn är det helg, och inte nog med det. DET ÄR LOV OXÅ!!!! Elsa ska sova här i morn :) (var därför tvungen att städa mitt rum i dag) men vi ska hem till johanna på kvällen. Mys! och vill bara påpeka att jag har längtat efter det jävla lovet skiit länge nu.

Ska lämna in min prao lapp i morn men jag vet inte var jag ska praoa... liksom var är kul att praoa i 2 veckor? Kanske ska Praoa med Danske o Elsa i köpenhamn. HAHA. Fett skoj :)

Jag har inte något intresant att säga nu för tiden orkar inte skriva en hel jävla rad om mitt liv varige dag. Men en sak ska jag göra, efter ny år ska jag börja skriva 5 års dagbok... Kan låta drygt men det är nog roligt och ha när man blir stor. Liksom bara lite om varige dag inte en hel uppsatts :)

LOVES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0