Det suger

Sitter här  och förbereder mig för att börja plugga... orkar inte helt enkelt.
Är vår skola mobbad eller är den mobbad, SHIIT a vi ska nog ha städvecka i skolan! jag säger bara skjut mig för fan, väck mig från min dröm?! Jag kommer aldrig sluta lida ut av den trista, räliga och skit döda tiden i skolan. tänk att skolan är ens vardagliga liv tänk att vi har lov från skolan... skolan borde va ett tvång av vardagen (som den givetvis är) men det borde heta något annat än Fritid liksom VADÅ "Fritid" det är min normal tid liksom a jag är nog FRI från skolan precis som om det är ett fängelse som man går till...(även om det kan kännas som det)
Tänk att lärarna lägger sig i ditt privat liv dom säger till päronen om man gör något dumt eller gör något som man inte får... jag säger bara ge er skaffa ett eget liv lägg er inte i andras jävla offer, tänk att vara en så blåst lärare.

Längtar tillbaka till sommaren när allt var tipp topp <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0