Patetiska människa



HAHA fan vad jag somnade tidigt i går :P Jävla skolan som gjorde det :O
Vår nya Lärare har den FETASTE och då menar jag verkligen den fetaste röven jag någonsin har sett :O det är fan inte normalt, väldigt udda faktiskt.
Har Dubbel Trubbels låt  the beat goes on på huvet :P
Vi har det bra, vi här bak i bilen, redo i stånd med favorit pedofilen. så Jävla go :D

Ja och nu sitter jag här och försöker plugga, har prov på fredag...

Sen vill jag bara säga till en jävligt patetisk människa, jag skiter i dig och din jävla "fotomodell" du kan ta dig i röven! jag vill inte höra något mer från dig om du nu tycker att jag är så jävla konstig och tycker att  jag är sur... snäll jag ber dig då SLUTA SKRIVA till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0